View Single Post
  #53  
Old 23-04-2010, 08:22
TvD's Avatar
TvD TvD is offline
Bourne to rally!
 
Join Date: Oct 2006
Location: Tilburg, NL
Posts: 1,972
Quote:
Originally Posted by Nismo View Post
Er was toch vernis over de decals gespoten.
Zeker weten!

Inmiddels ben ik van de schrik bekomen en heb ik ook al weer een oplossing gevonden. Het geheel strippen van de body is geen optie. De decals zijn een combinatie van de decals uit de kit zelf en van een aparte set. Die laatste kan ik nog wel aankomen, de eerste wordt erg lastig zonder een nieuwe doos te kopen.

Ik heb dus de decals die beschadigd waren verwijderd zoals op de foto te zien is. De schade lijkt dan wel mee te vallen en beperkt zich tot de deuren en het linker achterscherm. Ook hoef ik zo alleen maar decals uit de nieuwe set te vervangen. Vreemd genoeg is de Rothmans decal gewoon blijven zitten

Ook heb ik Domino gemaild met de vraag of ze de decalset mee willen nemen naar Moveleo. Daarna is het een kwestie van de decals opnieuw plaatsen en een nieuwe blanke laklaag zetten. Intussen ga ik eens oefenen met het uit de vrije hand schilderen van raamrubbers

Voor wat betreft het uitkrassen; dat doe ik ook bij raamrubbers, maar... bij de raamrubbers onder de ruiten zoals hier zat geen echte rand zoals bij de overige rubbers... dus uitkrassen was eigenlijk niet goed mogelijk.

Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	lancer_burns_nz96_32.jpg
Views:	1154
Size:	120.9 KB
ID:	17705  
__________________
www.rallyfotos.nl

"Don't tell me the sky is the limit
when there are footprints on the moon."
Reply With Quote