View Single Post
  #8  
Old 19-02-2010, 17:58
The creative explorer The creative explorer is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Dec 2007
Location: Verenigde Staten/Friesland
Posts: 549
Deze bleef eigenlijk maar een beetje stil te staan op een hoekje van mijn bureau en omdat er zoveel mogelijk aan moet gebeuren bleef de motivatie een beetje weg. Toch heb ik eergisteren de boel er weer bijgepakt en ben verder gegaan. Eerst gekeken naar wielen, ik had maar niet de juiste set velgen en na een flinke tijd besloten de 5-spaaks Cragars uit een '66 Mustang kit weg te pikken. En dat was precies wat ik zocht. Daarnaast ben ik begonnen met de layout van het koelsysteem van de auto. Ik had toevallig nog een radiator liggen van een Chrysler V-16 en alhoewel aan de grote kant, leek me goed te passen. Maar omdat de auto een FMB heeft, komt de radiator een groot eind naar voren, om dit een beetje op te lossen, heb ik de radiator scheef gezet. Het nadeel van de opstelling is het belachelijk kleine radiatortje wat ik heb kunnen gebruiken. Dit is een ingekorte radiator van een moderne auto. Omdat het allemaal wat uit proportie leek, ben ik ook begonnen met een 'radiator-shroud' hiermee wordt het wat meer een custom onderdeel en zal hopelijk het geheel iets dichterbij laten lijken.



















Reply With Quote