View Single Post
  #1  
Old 22-11-2009, 23:01
Dominique's Avatar
Dominique Dominique is offline
Frecking Nuts ...
 
Join Date: Dec 2004
Location: Thuis
Posts: 3,015
Cel modelbouw: Dominique geeft de fakkel door

Voor degene die op de laatste meeting aanwezig waren, is het geen nieuws meer. Op die meeting heb ik aangekondigd niet langer de groep modelbouwers te zullen leiden.

De redenen die ik hiervoor heb aangegeven zijn tweeledig:
1. binnen de groep modelbouwers zijn de gebeurtenissen van laatstleden genoegzaam bekend. De manier waarop enkelen mij persoonlijk hebben aangepakt via rechtstreekse mails speelt een rol. Kritiek op aanpak en werkwijze over de leiding over de groep is een andere reden.
2. Voor een deel is mijn beslissing gebaseerd op persoonlijke gevoelens en ervaringen. Ik heb die voor een deel op die meeting toegelicht. Voor het overige denk ik dat ik ze voor mezelf mag houden en dat dit forum niet de geschikte plaats is om ze neer te schrijven.

Ik heb tijdens de laatste meeting uitvoerig genoeg (denk ik) uitleg gegeven over hetgeen mijn standpunt was, is en zal blijven. Ik kan dit echter niet meer combineren met de leiding van deze groep.
Ik zal niet verdwijnen uit deze groep, integendeel. Ik zal mijn medewerking blijven verlenen daar waar ze gevraagd of nodig is.

Nogmaals, ik heb de uitleg gegeven tijdens de meeting. Ik ben niet van plan ze nog eens op dit forum, noch in PM of andere mails in schrift te herhalen. Ik verwacht dat iedereen respect kan opbrengen voor de beslissing die ikzelf heb genomen in het belang van de groep.

Ik heb na meerdere telefoons met Guy en Guido besloten dat de meeting van december de laatste zal zijn die ik zal leiden. We gaan vanaf januari door met de nieuwe - en tevens de oude - celverantwoordelijke Guido.

Ik bedank iedereen die mij in de periode dat ik de groep heb geleid zijn/haar medewerking heeft verleend in hetgeen we hebben gedaan.
__________________
Groetjes,
Domi.
Reply With Quote