View Single Post
  #12  
Old 02-11-2006, 13:31
Pat's Avatar
Pat Pat is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2004
Location: Dendermonde
Posts: 934
Quote:
Originally Posted by Werner333 View Post
Roger had GEEN zwijgplicht van mij gekregen. Hij had voor zichzelf uitgemaakt enkel te bevestigen wat hij hoorde. Als je hem vroeg is het dit en dat en het was juist zei hij "ja" anders "zoek nog maar wat verder"
Heb het zelfs meegemaakt dat mensen hem op een MAK vergadering kwamen smeken om het antwoord. Maar als je niet alle elementen had lostte hij niks.
Als er dan toch nog eens nagetrapt wordt, even wat duiding bij de opmerking van Werner ...

Ik had 10 seconden na het lezen van de vraag reeds door dat er een MAK sticker op de Golf hing en dat de piloot Roger Wuyts moest zijn. Tot dan ging ik elke week naar de meetings van MAK en kon dus aan Roger zelf vragen hoe het zat met deze vraag. Werner heeft toen gesprongen om voor mij met Roger te spreken. Gevolg: ik kon uit Roger geen deftige reactie meer krijgen.
De volgende meeting heb ik geprobeerd Roger te overtuigen toch een tipje van de sluier te lichten. Onder algemene hilariteit had dit geen resultaat.
Omdat ik dan geen mogelijkheid meer zag om mijn kansen op een deftige manier te verdedigen, heb ik besloten dat vraag 37 en 38 de laatste waren waarvoor ik een oplossing binnenstuurde.
Onder deze omstandigheden hoeft het voor mij niet meer.

Het enige wat me nog rest is Huudo proficiat te wensen met zijn prachtige overwinning !
Reply With Quote