View Single Post
  #5  
Old 14-11-2010, 19:11
Juha's Avatar
Juha Juha is offline
rally rally rally ...
 
Join Date: Dec 2003
Location: Landen
Posts: 1,187
Proficiat Tim!

Quote:
Originally Posted by Sennake View Post
Maar hier werd het Hitchcock-scenario ten top gedreven, en kreeg ik een soort van Vettel-Alonso gevoel, met TvD in de rol van Vettel en Juha in de rol van Alonso, die eigenlijk niet meer kon verliezen…
Pfff, Alonso, de enige die ik vandaag niet als kampioen wou zien.

Ik voelde de bui al hangen toen ik vraag 38 zag. F1 en de jaren 80 is Tim z'n domein terwijl ik daar maar wat aanmodder. Tel daar dan nog mee dat gezichtenvragen niet mijn sterkste punt zijn, ik was al blij dat ik Henton herkende, en ik zat in de problemen. Toen vraag 40 gepost werd wist ik dat het feest over was.

Quote:
Originally Posted by Sennake View Post
En kijk eens naar ‘Le pilote sans Visage’: niet alleen bewees hij door deze vraag 100% correct op te lossen dat het blijkbaar toch wel oplosbaar was, maar vooral: zijn doorzettingsvermogen levert hem in extremis nog een podiumplaats op! Well done, Franky!
Natuurlijk was het oplosbaar, ik heb zelfs nog de resultaten van die wedstrijd bekeken, maar omdat ik niets kon vinden over die Pycroft Jaguar heb ik dat maar geschrapt. Ik heb uiteindelijk maar een slechte gok gewaagd.

Dank u aan de quizmasters voor de organisatie! Ik vind het spijtig dat er dit jaar zo weinig deelnemers waren, volgend jaar hopelijk beter?
__________________
www.rallyfoto.be
Reply With Quote