Thread: Lang geleden!
View Single Post
  #3  
Old 19-06-2015, 10:19
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Ik ben één van die uitzonderingen die er destijds bij de opstart bij waren. Wat het stilvallen van het autosportforum betreft kan ik ook wel wat zeggen: het forum is enkel het middel om te communiceren, wij zijn geen autosportsite die zelf nieuws brengt. Als er dus niets meer verteld wordt in het autosportgedeelte ligt dat aan de posters zelf die niets meer zeggen. Hoe dit komt is niet duidelijk. Of dit te wijten is aan de één of de andere forumbezoeker durf ik te betwijfelen. En om Mark hiervoor als schuldige aan te wijzen vind ik helemaal van de pot gerukt; hij kwam voor zijn mening uit en het stond iedereen vrij om hier op te reageren of om de betreffende post te negeren. Maar het minste wat je kan zeggen is dat hij tenminste nog dingen postte.

De ware reden moet volgens mijn bescheiden mening gezocht worden in de evolutie van het internet zelf. Wij zijn met ons forum begonnen anno 2001, toen we alvast in Vlaanderen zo goed als het enige forum waren die autosport hoog in het vaandel droegen. 15 jaar later is de verbrokkeling en concurrentie zo groot dat je niet weet waar je eerst moet gaan kijken om je autosportbehoefte te bevredigen. Dat is geen verwijt, enkel een vaststelling. En daar kan je niet tegenin gaan, dat is gewoon de gang der zaken.

Ik wil trouwens nog even vermelden dat het niet de modelbouwers zijn die dit forum 'overgenomen' hebben ten nadele van het autosport gedeelte; wel is het natuurlijk zo dat de modelbouw gerelateerde posts naar boven komen drijven bij gebrek aan autosport gerelateerde posts.

Maar niets of niemand belet jullie om terug zaken te posten in het autosport gedeelte: het is er wel degelijk nog steeds, en het staat nog steeds open voor alles en iedereen die er zijn zegje in kwijt wil
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *

Last edited by Sennake; 19-06-2015 at 10:20.
Reply With Quote