View Single Post
  #5  
Old 19-11-2011, 00:13
sturgis sturgis is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Apr 2011
Location: België
Posts: 61
Quote:
Originally Posted by HaCo View Post
Heb al eens een paar keer naar wedstrijden gekeken, een 5-tal minuutjes iedere keer. Knap!!! Ik wou dat ik de tijd had om me hier ook op toe te leggen, maar je kunt niet alles doen!

Goed dat je dit onder de aandacht brengt, ik heb het ook ooit op een ander autosportforum gepost. Voor ne keer een competitie die niet van de $$$ afhangt, of heb ik dit mis?

Voor mij is dit ook een vorm van modelbouw, als je ziet wat voor knappe modellen er nagebouwd worden, dan wel virtueel.
Heh, bedankt voor de positieve reacties Ik was al wat bang voor snob reacties, maar gelukkig niet We zijn tenslotte al 2011 en het begint er eindelijk op te lijken dat de algemene indruk over "games" en "Sims", er niet meer één is dat het enkel voor kids is

En je hebt 100% gelijk, alles is gedaan door vrijwilligers (zowel teams als organisatie) met een passie voor het racen geen politiek en tis niet om de centen te doen, er word geraced voor de eer , het plezier en het feit dat je het circuit deelt met 39 andere teams gevuld met endurance fans voor wie velen dit het dichtste is dat ze ooit zullen komen bij het rijden van een Le Mans race

Make no mistake though, dit vraagt heel wat inspanning en voorbereidingen van alle piloten, teams en organisatie, want dit zijn over het algemeen volwassen mensen die een dagjob hebben, maar dat brengt de hele boel wel op een hoog niveau en de waardering voor de inspanningen van iedereen is er dan ook wel
Dat maakt dit soort raceweekends heel erg plezant en de moeite waard!

Re Modelbouw, dit is absoluut waar! Sedert ik sinds een jaar of 2 terug in de sim race wereld vertoef, en ook eigen content creeër met mijn mod team voor onze eigen kampioenschappen die we verzorgen, zijn mijn eigen Scale models een beetje op de achterbank geraakt en is er nog niet veel afgeraakt lol.
Het leuke van deze virtuele models is, naast zoveel meer details te kunnen insteken, dat eens ze klaar zijn, je ze ook nog eens over je favoriete circuit kan jagen!!

Nou, hopelijk hebben jullie morgen even de tijd om de uitzending te volgen en kunnen we jullie een mooie wedstrijd laten zien
__________________
lSd Racing - GTR2 : All your cars are belong to us!

Last edited by sturgis; 19-11-2011 at 00:19.
Reply With Quote