View Single Post
  #6  
Old 22-10-2007, 21:39
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Quote:
Originally Posted by Sennake View Post

Maar dan moet je natuurlijk wel de juiste antwoorden op de gestelde vragen geven eh Guido Deze “slip of the tongue” kan nog zwaar doorwegen in de eindafrekening…

Wel ja, wat moet ik nu daar op gaan zeggen. Ondanks dat alles ruim voldoende op voorhand online staat, zit ik - geloof het maar - krap qua tijd. Zoals daar zijn werk, modelbouw, a life... Dus, op zondag mijn flarden antwoorden bij elkaar gezocht en dus van een website gecopy/pasted en daarbij niet echt meer naar de vragen gekeken - want ik was blij dat ik het gevonden had... Verstrooid dat het gene naam meer heeft - ben mijn sleutels in het weekend overigens weer kwijt gespeeld, en neen het was niet in Lille - en die nieuwe voordeur helpt ook niet echt.

Och ja, als ik zie waar ik enkele maanden geleden stond en als ik zie waar ik nog eindigen kan, dan heb ik niet de indruk dat er ook maar iets zwaar zou kunnen doorwegen op eendert welk ogenblik - dus ook niet op het einde. En dat is, inderdaad, een hele andere ingesteldheid dan vorig jaar, maar goed, toen waren er geen trappen met dwaze kerken aan god weet welke Costa die me al vroeg punten deden verliezen... Kwestie dat de prioriteitjes wat aangepast geweest zijn in het verloop van deze kwis.

Reply With Quote