View Single Post
  #7  
Old 27-08-2006, 20:28
The Interceptor's Avatar
The Interceptor The Interceptor is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2003
Location: Turnhout / Leuven
Posts: 1,702
Amai, ik spring hier bijna een gat in de lucht dat ik alles juist heb. Dat had ik totaal niet verwacht.
Het oplossen van deze vragen altijd maar uitgesteld, de voorbije week dan niet echt tijd voor gehad, met als gevolg vrijdagavond een half uurtje, en zaterdagmorgen nog zoiets om de vragen op te lossen, want ja toch liever naar de 24u in Zolder dan die vragen oplossen en dubbel dubbelchecken

Bij vraag 27 wel snel door welke wagen, rijder en jaar het was. Maar er waren nog vele mogelijkheden met dat startnummer. De bochtencombinatie die op de foto zichtbaar was leek mij het best te passen op de plattegrond van die van de GP van Zweden, maar dat was dus eerder gokken

Vraag 28 ook snel de wagen en rijder herkend. En ik vond maar 3 races terug van die wagen en rijder met het startnr. 6: Nurburgring 1973, Mugello 1974 en Imola 1975 als ik me niet vergis. Maar in Imola en Mugello zijn er niet de hoogteverschillen die op de foto te zien zijn. Maar wel vond ik een Porsche poster van 1973 terug met die Porsche met nr. 6 op. Enkel waren er op die Porsche vd poster op de bumper nog twee streepjes grijs geschilderd, en stond het nr. 6 op de motorkap gewoon recht ipv schuin. Maar door tijdsgebrek en het argument van de hoogteverschillen toch de juiste antwoorden binnengestuurd

Op naar de volgende! De bochten zijn daar wel al opgelost
__________________
..: www.marcgoossens.com :..
Reply With Quote