View Single Post
  #51  
Old 23-04-2010, 16:38
TvD's Avatar
TvD TvD is offline
Bourne to rally!
 
Join Date: Oct 2006
Location: Tilburg, NL
Posts: 1,972
Nu de Lancer even aan de kant moet liggen heb ik de Impreza weer eens ter hand genomen. De vervanging van de audio-unit is klaar en geplaatst. Volgende stap wordt het plaatsen van de tellers en het drybrushen van het geheel.



Vervolgens heb ik op de linkerdeur een houder gefabriceerd voor de tripmaster. De binnenzijde van de deuren woden overigens ook nog bekleed met CF.


Daarna heb ik mijn aandacht gericht op het maken van 2 "foot trays" voor de rijder en navigator. Ik heb ze in de foto groen gemaakt zodat ze duidelijker te zien zijn.


En dan heb ik alles even op z'n plek gezet voor de foto:



En dan nog een kleine verrassing: ik heb de hand weten te leggen op een transkit om een Lancia Delta S4 te maken (obv een 037). Deze TK is ooit gemaakt door Ken (van "KEN's Rally Cars"). Ken is ook degeen die de master heeft gemaakt voor de binnenkort te verschijnen Audi van ScaleProduction. Ik heb dit exemplaar kunnen overkopen van Gérard (van het World Rally Museum) die 'm waarschijnlijk toch niet meer ging bouwen nu hij vrijwel zijn hele collectie 1/24 van de hand heeft gedaan.
Uiteraard zal de bouw van deze beauty een aparte thread krijgen op dit forum, maar ik wilde jullie dit plaatje niet onthouden
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	impreza_sti_grn_pbnz_34.jpg
Views:	1364
Size:	113.6 KB
ID:	17715   Click image for larger version

Name:	impreza_sti_grn_pbnz_35.jpg
Views:	1373
Size:	135.1 KB
ID:	17716   Click image for larger version

Name:	impreza_sti_grn_pbnz_36.jpg
Views:	1364
Size:	134.7 KB
ID:	17717   Click image for larger version

Name:	impreza_sti_grn_pbnz_37.jpg
Views:	1325
Size:	135.0 KB
ID:	17718   Click image for larger version

Name:	lancia_delta_s4.jpg
Views:	1309
Size:	95.2 KB
ID:	17719  

__________________
www.rallyfotos.nl

"Don't tell me the sky is the limit
when there are footprints on the moon."
Reply With Quote