View Single Post
  #39  
Old 10-01-2008, 12:09
TvD's Avatar
TvD TvD is offline
Bourne to rally!
 
Join Date: Oct 2006
Location: Tilburg, NL
Posts: 1,972
Ziek thuis zitten heeft zo z'n voordelen, daar ik nog wat heb kunnen doen aan de Subaru. Een paar dagen geleden heb ik de wielen al geplaatst. Ik kwam er toen achter dat hij achter toch nog iets te hoog stond. Met wat extra zaagwerk heb ik 'm nog een milimeter omlaag gekregen (geen foto's van helaas).

Verder vond ik de uitlaatpijp er te plastic uitzien (althans het uiteinde), dus heb ik er een stukje afgezaagd en dat vervangen door een metalen pijpje.


Verder heb ik de binnenkant afgewerkt. Op de eerste foto zie je vanaf de achterschokbrekers een leiding lopen naar een drukcylinder, deze zijn gescratched.


En nog een plaatje van voren:


En nog even het dashboard:


Vervolgens heb ik de body erop gezet, dat is inmiddels een krappe bedoeling geworden doordat ik de binnenkant van de wielkasten heb uitgebouwd zodat ze netjes aansluiten op de body.


Wat moet er nog gedaan worden? Eigenlijk alleen de uitlaatpijp, de beschermplaten aan de onderzijde en de antennes op het dak. Behalve de antenne's zal hij dit weekend wel afgeraken denk ik zo. Normaal gesproken zal hij bij de volgende meeting te bekijken zijn.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	possum_30.jpg
Views:	843
Size:	55.9 KB
ID:	12337   Click image for larger version

Name:	possum_32.jpg
Views:	863
Size:	145.4 KB
ID:	12338   Click image for larger version

Name:	possum_33.jpg
Views:	846
Size:	108.3 KB
ID:	12339   Click image for larger version

Name:	possum_34.jpg
Views:	854
Size:	122.1 KB
ID:	12340   Click image for larger version

Name:	possum_35.jpg
Views:	855
Size:	109.8 KB
ID:	12341  

__________________
www.rallyfotos.nl

"Don't tell me the sky is the limit
when there are footprints on the moon."

Last edited by TvD; 30-12-2008 at 21:19.
Reply With Quote