View Single Post
  #33  
Old 28-11-2007, 11:21
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Quote:
Originally Posted by Dominique View Post
... een vingertje leggen op het feit dat de basis (in dit geval het hele chassis) een beetje tè proper is. Misschien een beetje drybrushen met grijs en/of zilver om de opstaande kantjes en voetsteunen wat "gebruiksslijtage" te geven?
Quote:
Originally Posted by Gulfie View Post
In plaats van een wash met smoke zou ik er eentje in het ganse interieur doen met sterk verdunde enemal matt zwart, dat geeft een ook iets matter effect (als je dat wil bereiken natuurlijk).
Ik denk niet dat Tim nog veel zal moeten gaan prutsen om diverse lichtinvals- of verweringseffecten te gaan simuleren. Zeker niet over gans het chassis en nog minder met washes van smoke of ander verdunde donkere verf.

Immers, er moeten nog aardig wat extra onderdelen ingebouwd worden, waardoor alles sowieso nog zal verdonkeren een beetje. Bovendien loop je het risico dat alles er gewoon "te vuil" en dus onverzorgd gaat uitzien. Het laagje smoke op de voetsteun kan natuurlijk geen kwaad.

Dus het enige wat ik nog zou doen is alle zwart geschilderde onderdelen, zoals daar zijn de versnellingspookmof, de diverse ECU-units enz. lichtjes drybrushen met wat lichtgrijs en daarna wit.

Goed bezig Tim!
Reply With Quote