View Single Post
  #12  
Old 26-01-2002, 14:17
Joosen Joosen is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2001
Location: Antwerpen
Posts: 255
Onze Val (een Excelsior lid natuurlijk) rijdt dit jaar géén F1 hoor.

Er zijn contacten geweest met Minardi, maar het zal toch wat anders worden. Hij heeft getest op Homestead met een IRL-auto (mogelijkheid 1) en er is natuurlijk Racing for Holland die opnieuw het Europees kampioenschap Sportscars rijden met de DOME. Het zal waarschijnlijk wel de tweede mogelijkheid worden en dan zien wij hem natuurlijk aan het werk in Le Mans.

Voor diegenen die hem niet kennen : Val heeft fantastische car-control en kloten in de maat van een volwassen stier. Jullie zullen hem nog wel leren kennen !! Zijn einddoel blijft (naar ik veronderstel) nog altijd de F1.

Verhaaltje :
Vorig jaar in LM was het verschrikkelijk weer, zo erg dat de Bentleys aquaplaning hadden met hun bodemplaat!! 's nachts kwam Jan Lammers na zijn stint in de pits (hij moest normaal nog een stint rijden) en vroeg hij Val om zijn plaats te nemen omdat hij niets kon zien. Val heeft dan een driedubbele stint gereden in die verschrikkelijke omstandigheden (daarna hebben ze hem wel bijna uit de auto moeten heffen). Toen J.L. hem achteraf vroeg : "Hoe heb je zo snel kunnen rijden, ik zag echt niks?" toen antwoordde Val : "Ik ook niet"

Watch him, the guy's got balls !!
__________________
no pain, no gain
no guts, no glory
Reply With Quote