View Single Post
  #18  
Old 31-08-2004, 14:36
Pascal Pascal is offline
A4993
 
Join Date: May 2001
Location: Belgium, Diest
Posts: 2,462
De quiz verliest tegen het einde van het seizoen altijd wel wat kandidaten. Dat blijkt een constante te zijn door de jaren heen. Of dit te maken heeft met de moeilijkheidsgraad durf ik te betwijfelen. Immers hetzelfde doet zich voor bij de Prono F1 en Rally. Tegen het einde van het seizoen zie je ook daar minder inschrijvingen.

Wat is daarvan de reden. Voor de prono's is opzoekingswerk niet echt een argument. Alhoewel sommigen ook daar één of andere formule hanteren die wat tijd kan kosten.

Je moet het ook zo zien. De bedoeling van de quiz is ongeveer 3 jaar geleden ontstaan. De grootste bedoeling was om de community van Depaddock op één of andere manier te versterken. De quiz was voor het plezier van de leden en voor het plezier van de quizmasters. Ook Sennake en Werner beleven hier plezier aan. Het immense werk van het opstellen van de vragen is plezierig. Het verbeteren van de vragen is plezierig. Bovendien zijn de indianenverhalen na het lezen van de oplossingen plezierig. Maar het moet inderdaad plezierig blijven. Herinner de discussies die er in de loop van het seizoen geweest zijn. Deze zijn absoluut niet plezierig. Maar het hoort erbij.

Ikzelf ken niet zo veel van de geschiedenisvan de autosport en heb niet de behoefte om alles gaan op te zoeken. Dat is de reden dat ik niet mee doe aan de quiz. Dat wil echter niet zeggen dat het me niet interesseert. Ik lees zowel de vragen als de oplossingen van de vragen en steek daar op mijn manier iets van op.

Ik zou echter zeggen : doe zo verder aan zowel de quizmasters als de deelnemers. Iedereen doet met de quiz wat hij wil. Deelnemen om te winnen, deelnemen om iets bij te leren of gewoon de quiz volgen...

Ah ja, veel succes met de volgende vragen...

C U
Reply With Quote