View Single Post
  #3  
Old 12-04-2012, 23:05
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict
 
Join Date: Jul 2005
Location: Reninge
Posts: 3,403
De eerste stappen bij deze zijn ondertussen al achter de rug. Ook ik heb de body wat verleegd (ongeveer 2 mm) maar dat bleek wat meer werk dan voorzien. De voorzijde ging heel vlotjes (zoals bij Guido) maar de achterkant gaf wat meer 'prutswerk'. Uiteindelijk kwam ook dat goed. Ik werkte evenwel een beetje anders aan de bovenkant: geen vijsje maar een extra stukje buis. Zie foto.



Aan de hand van een referentiefoto nam ik de onderzijde onder handen. Eerst kwam de silver leaf, daarna schilderde ik de platen yellow green en ten slotte kwam er nog wat matzwart aan te pas.



De body werd ook al afgeplakt voor het blauwe laagje.



En dat laagje werd al gespoten, althans een basismistlaagje...



Verder werden de velgen, banden en ophanging al aan het chassis vastgemaakt. Ook de wielkasten zitten op hun plaats nadat ze in rood en silver leaf werden gespoten.

Morgen begin ik alvast aan het interieur en hoop ik de blauwe laag af te hebben. zodat dit weekend de decals erop kunnen. Volgende week is de vakantie voorbij en zal het modelbouwen weer wat minder zijn...

Grtzzz
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG_0162.JPG
Views:	2932
Size:	89.8 KB
ID:	25066   Click image for larger version

Name:	IMG_0165.JPG
Views:	2911
Size:	119.5 KB
ID:	25067   Click image for larger version

Name:	IMG_0166.JPG
Views:	2949
Size:	154.9 KB
ID:	25068   Click image for larger version

Name:	IMG_0160.JPG
Views:	2999
Size:	185.7 KB
ID:	25069  
__________________
Werkbank:
On hold: Citroën DS3 WRC (Loeb) - Mack-trailer (Cars) - BMW 323 E21 Rally (Vermeulen)
Diepvries: Maxi Mégane (Munster) - Mégane 1600 (B.Pyck) - Mini (F.Pyck)
Reply With Quote