View Single Post
  #23  
Old 15-06-2004, 13:39
JJoris's Avatar
JJoris JJoris is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jul 2003
Location: Duffel
Posts: 129
@ Sennake,

Ik ben volledig akkord met Pompierke

Ik heb al eerder aanvaringen gehad in verband met sommige vragen, vooral bij de eerste vragen. Ik ben er mij van bewust dat een quiz in elkaar steken zeer moeilijk is. Na mijn laatste aanvaring heb ik nagedacht over het hele concept, en ik kwam tot de conclusie dat het enkel details waren die me lieten twijfelen. Ik heb dan besloten om verder mee te doen, en vragen en opmerkingen af te wachten van de andere medespelers, en dan zo laat mogelijk mijn antwoorden in te sturen. Dat blijkt nu een goede werkwijze te zijn. Ik begin nu ook beter de moeilijkheid graden te verstaan en in te schatten, het is het eerste jaar dat ik meedoe, en ik moest het spel gewoon worden.

De vragen van de quiz zelf zijn super, goed gevarieerd, de oplopend moeilijkheid vind ik best aangenaam.
Voor amateurs vind ik dat jij en Werner een mega professionele quiz hebben samen gesteld, doe zo voort.

Ik heb veel lol aan deze quiz, en verheug me op de volgende vragen, hoewel ik de vraag 20 totaal niet zie zitten , deze gaat potten breken.
En toch vind ik deze fantastisch gevonden.

Gewoon verder doen is de boodschap.

@ Obi-Jan

Ik vrees dat je niet meer doet voor de fun, het is zo waarschijnlijk begonnen, maar in het spel ben je dat toch ergens verloren. Persoonlijk ben ik ook begonnen voor de fun, en snel wilde ik deze quiz winnen, maar door even na te denken, kwam ik toch tot de conclusie dat winnen niet echt het belangrijkste was. Door het zoeken, lezen, en sommige oplossingen te vinden, leer je veel, fijne herinneringen komen terug, en dat is toch ook wel tof, winnen is niet alles.
Als je echt bij je standpunt blijft, dan vind ik ook dat je dan maar beter kan stoppen, dan zuur verder te blijven mee doen.
Reply With Quote