View Single Post
  #16  
Old 15-06-2004, 07:48
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Ik ga de polemiek niet verderzetten. Dit is te gek voor woorden. Ik laat helemaal niets uitschijnen en iedereen lost de vragen op zoals hij zelf wil. De oplossing van een vraag zit niet altijd in de vraag verwerkt, we stellen een vraag en verder trek je je plan. Als je van oordeel bent dat je je tijd verspeelt met onze quiz, hou je er gewoon mee op. Indien je daarentegen de quiz nog wel de moeite vindt, ook goed. Maar hou aub op met onze MOGELIJKE oplossingen te bekritiseren, niemand heeft de waarheid in pacht, en er bestaan wel 50 manieren en denkpistes om een vraag op te lossen. Daar geef ik er één van. Ik begrijp eigenlijk je probleem niet hoor. Wil je dat we ophouden met het opgeven van mogelijke oplossingen? Dat kan ook hoor. We geven gewoon de oplossing zonder meer en ik moet mijn tijd niet verdoen met nutteloze replieken te geven.

Ik ga de vraag stellen aan al onze quizzers zie : vind je dat het opgeven van een mogelijke oplossingswijze (niet noodzakelijk de beste, en zeker niet de enige) tijd- en plaatsverkwisting is? Zeg het ons dan aub en we houden er onmiddellijk mee op!

Graag input jongens!!
Alvast bedankt voor de medewerking.
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote