View Single Post
  #55  
Old 19-10-2004, 22:07
HHugo's Avatar
HHugo HHugo is offline
Moderator
 
Join Date: Jan 2002
Location: Dadizele
Posts: 1,588
Nog een update (toch vreemd dat ik telkens voor een modelbouwmeeting sneller werk dan gewoonlijk )

Linker en rechterradiator: rechts bevat die zowel water- als oliekoeling, links enkel water. Verf is Alclad 'highly polished aluminium' op Tamiya's witte primer. Wash met Tamiya's XF-1 mat zwart, koppelingen van blauw geschilderde Tamiya masking tape met BMF spanbanden.





De motor ziet er met de radiatoren zo uit:





De rechterkant is ondertussen ook gecompleteerd met kleppendeksel en lambdasensoren (op de foto nog niet).
Spijtig dat Tamiya die radiatoraansluitingen altijd achterwege laat, want het maakt toch een groot verschil.

Dit zijn de banden: de achterbanden zijn reeds geweatherd met pastel, de voorbanden nog niet. Ondertussen heb ik de achterbanden nog een tint donkerder gemaakt (onder kunstlicht zagen ze er goed uit, maar in daglicht leken ze nog 'te proper').




Straks moet de carrosserie ook geweatherd worden. Bij deze een oproep om voor de meeting van vrijdag geweatherde modellen mee te brengen,ik kan alle tips en voorbeelden gebruiken. (@ Huudo: kan jij uw Mercedes C9 meebrengen?)
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	radiatorrechts.jpg
Views:	11
Size:	25.9 KB
ID:	6092   Click image for larger version

Name:	radiatorlinks.jpg
Views:	12
Size:	19.2 KB
ID:	6093   Click image for larger version

Name:	motor3.jpg
Views:	12
Size:	42.6 KB
ID:	6094   Click image for larger version

Name:	motor4.jpg
Views:	10
Size:	46.1 KB
ID:	6095   Click image for larger version

Name:	banden.jpg
Views:	11
Size:	23.6 KB
ID:	6096  


Last edited by HHugo; 19-04-2008 at 17:48. Reason: Foto's teruggezet
Reply With Quote