View Single Post
  #25  
Old 02-01-2007, 00:50
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Allez, omdat ge blijft aandringen en blijkbaar wat hulp nodig hebt bij het lezen, nog een allerlaatste reactie.

Quote:
Originally Posted by scoobyfreak View Post
Om op uwne zever te reageren,

1 de zijlschorten zijn uit de kit en zijn de enige echte en juiste.
2 de voorlichten zijn ook van tamiya van het vorige model van de GT3 en als je goe kijkt zie je dat die ronde van dat binnen werk veel groter is dan van het nieuwe model GT3. En dus "bijna" onmogenlijk is om te veranderen
4 panellines doe ik niet omdat ik dat niet graag zie, al 1000keer gezegd en vooral op wit niet.
5 van lakken op de decals, ik heb hier eens informatie gevraagd. maar heb enkel zever in de plaats gekregen... heb dan informatie gevraagd aan steven van domino en hij zij dat dat niet echt nodig is. maar ik ga dat toch ooit wel eens proberen.

maar ge moet het niet aantrekken, hij is nog lelijker dan ervoor (spoiler is afhekraakt)
1. ik heb gecorrigeerd naderhand, maar herhaalt dat ze foutief geplaatst zijn. Op de echte wagen komen de zijschorten aan de bovenkant gelijk met de kas. Bij jou steken ze er 2 mm aan uit.
2. ik dacht initieel dat de koplampen van Renaissance kwamen, maar bleek hierin fout. Als je goed gelezen had, had je je moeten realiseren dat ik aangaf dat ze "er zo bijzaten", dat het werk zou zijn voor super-detaillisten, maar ook en vooral, dat het orange niet van de pinker niet aangestipt was.
4. dat is uw volste recht, net zo goed als dat het mijn volste recht is te zeggen dat ze ontbreken.
5. Als je onze hints en tips als zever beschouwd, tja, daar kan ik dan ook niets aan doen. Ik denk dat Sennake en ikzelf (dan reken ik de andere ervaren modelbouwers nog niet mee) tesamen over meer dan 50jaar modelbouwervaring beschikken. Jij kiest natuurlijk wiens raad je het beste vind...

Quote:
Originally Posted by scoobyfreak View Post
Awel manneke, maak jij hem eens, we zullen eens zien... Je zal dan mss eens beseffen goeveel wer er in zit dat je niet ziet, en dat ik niet gezegd heb

en das geen comentaar dat je heeft, dat is gewoon mijn werk afbreken en niets anders.

Ik kan veel vedragen ze, maar zo een dingen niet.
Ik heb het niet zo op haantjes gedrag, zoals "awel jong maakt hem dan zelf", maar ik kan ondertussen wel rustig stellen dat ik al meer en veel moeilijkere modelbouwprojecten tot een goed einde gebracht heb dan jij wel zou kunnen denken. Dimmen is de boodschap hier.

Quote:
Originally Posted by scoobyfreak View Post
Zoals ik al gezegd heb... Ik kan gerust comentaaren verdragen, en sta open voor tips. maar aan alles zijn er grenzen, en als er iemand iest opmerkt en ik kan het verbeteren dan doe ik dat ook (zoals Hudo zij van dat rood aan een achterlicht) maar bv zeggen dat de voorlichten niet juist zijn kan ik niets aan doen.
't is Huudo voor de vrienden.
Reply With Quote