View Single Post
  #18  
Old 02-01-2007, 00:08
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Quote:
Originally Posted by scoobyfreak View Post
en das geen comentaar dat je heeft, dat is gewoon mijn werk afbreken en niets anders.

Ik kan veel vedragen ze, maar zo een dingen niet.
Als je je modellen online zet om alleen maar te lezen dat de anderen het zo geweldig vinden wat je doet, en niks dan lofbetuigingen mogen gooien, ben je hier aan het verkeerde adres Scoobyfreak. Persoonlijk vind ik dat je modellen niet slecht gebouwd zijn, maar meer ook niet. Dit forum is er om iedereen de kans te geven van zijn fouten te leren en gaandeweg zijn eigen niveau hierdoor op te krikken. Als er dus tussen de vele "oohhs" en "aahhs" ook eens iemand zit die zijn tijd neemt om de foto's op zijn gemak te bekijken om zowel opbouwende kritiek te geven als suggesties te doen om een volgende model beter te bouwen, is dat zeker niet om je werk af te breken maar om je te helpen.

Als je niet tegen kritiek kan raad ik je aan om terug te keren naar je eigen modelbouwtafel en geen foto's meer te posten, meer nog : als je nog een volgende keer zo'n vijandige toon aanslaat sluit ik je galerij als eerste waarschuwing, en bij hardnekkig volharden in de boosheid kunnen er zelfs nog zwaardere berispingen volgen!!

Hopelijk is een gewaarschuwd man er twee waard!
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote