View Single Post
  #1  
Old 15-12-2009, 21:49
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Mercedes CLK DTM - DTM 2000 - Marcel Tiemann - Tamiya - 1/24

We gaan er nog eens een lap op geven zie.

Het was al een hele tijd geleden namelijk, dat ik nog eens een WIP-thread opgestart had. Dat ligt aan enkele factoren: ten eerste hebben mijn zonen een nieuw X-box spel aangeschaft dat "Forza III" heet, een race-spel dus. En als dat nog niet verslavend genoeg is, kent dit spel ook nog een extra optie die het mogelijk maakt om je eigen virtuele wagens te voorzien van zelf ontworpen livery's. Een beetje virtuele modelbouw dus. Daar ben ik wel enkele weekjes mee zoet geweest. De resultaten van dit virtuele plekken wil ik je trouwens niet onthouden: hier komen enkele voorbeeldjes 'in actie':











Ondertussen zijn de livery's zo'n beetje ontworpen en de meeste koersen gereden, dus kon ik me toeleggen op de bouw van de 1/12 Trumpeter Ford GT40, die het onderwerp zal uitmaken van een artikel in 'Art of Modelling'. Hoe het daarmee gesteld is zal je later wel kunnen lezen en volgen in een aparte WIP-thread, maar ik kan wel zeggen dat ik al meer dan 5 weken bezig ben met het simpelweg in de lak zetten van de bodyparts, wat helemaal niet van een leien dakje gaat! Maar ok, dat gaan we in deze thread niet allemaal uitleggen...
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	bmw bastos 01.jpg
Views:	1025
Size:	500.0 KB
ID:	15735   Click image for larger version

Name:	bmw bastos 02.jpg
Views:	976
Size:	433.2 KB
ID:	15736   Click image for larger version

Name:	celica loix 01.jpg
Views:	1046
Size:	576.4 KB
ID:	15737   Click image for larger version

Name:	ford rs200 belg.jpg
Views:	1016
Size:	438.5 KB
ID:	15738   Click image for larger version

Name:	porsche belg 02.jpg
Views:	1000
Size:	574.8 KB
ID:	15739  

__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote