View Single Post
  #3  
Old 04-08-2003, 00:25
Obi-Jan's Avatar
Obi-Jan Obi-Jan is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Dec 2002
Location: Antwerpen
Posts: 285
Re: Oplossing vraag 23 en 24

Quote:
Originally posted by Sennake
Hier zijn we met de oplossingen.

Van daaruit kon je mits wat zoeken terugvinden dat dit de Mitsubishi van Andrew Cowan en Paul White betrof, die in 1977 4de algemeen werden... Deze rally zal de geschiedenis ingaan als de natste Safari rally aller tijden, en misschien heeft dat water en die Indische fotograaf (ik kan er ook niet aan doen dat die daar staat) velen op een dwaalspoor gebracht?

Ik zal het wel lezen in jullie commentaren
Het probleem met deze vraag was in feite dat er geen fotos van achterkanten van Mitsubishi Lancers uit die periode op het web staan. Ook lijken die auto's langs voor nooit een nummerplaat gehad te hebben (of reden ze die er telkens af )

Over het algemeen is info en fotomateriaal over die periode bijzonder karig. Ge vindt wel een aantal uitslagen van combinaties en rallies die het kunnen zijn, maar uitsluitsel vinden over welke nu bij de foto hoort is moeilijk, zo niet onmogelijk in dit geval. De Southern Cross rally, waar beide heren ook aanwezig waren in de seizoenen 1976 en 1977, lag er toen ook baggerig bij en het landschap leek ook wel een beetje. Het hoefde ook niet noodzakelijk de natste Safari te zijn, er zijn plekken waar alle jaren water staat. Da's dus al twee rallies, vier jaartallen en twee equipes (waarvan 1 met verschillende samenstelling naar gelang het evenement). Als ge dan niks vindt om uitsluitsel te brengen wordt het dus gokken.

En als ge dan den tip verkeerd interpreteerd, gokt ge fout.

Quote:
De tussenstand dus, die je zoals altijd hier kan vinden, en die weer in grafiekvorm staat zodat je een leuker overzicht hebt :
Eerlijk gezegd snap ik die grafieken niet...

Jan.
=---
__________________
"It's for the fun." -Gilles Panizzi

Last edited by Obi-Jan; 04-08-2003 at 00:27.
Reply With Quote