View Single Post
  #7  
Old 17-07-2015, 16:56
TvD's Avatar
TvD TvD is offline
Bourne to rally!
 
Join Date: Oct 2006
Location: Tilburg, NL
Posts: 1,972
Het is al wel duidelijk dat de body nogal wat te wensen over laat. Een van die dingen is dat de voorruit eigenlijk niet lekker op z'n plek zit. Dat komt doordat bovenaan deze ruit een stukje plastic zit dat netjes over een uitstulping past zodat de ruit mooi op z'n plek zit. Deze zorgt er helaas ook voor dat de ruit niet genoeg in de sponning valt. Dus weghalen is het devies, dat is gedaan in de eerste foto. Het groene rechthoekje geeft aan waar het stuk plastic zat.


En het resultaat is nu vooral aan de bovenzijde te zien omdat de voorruit nu netjes gelijk loopt met het dak (beetje lastig te zien, maar bij de groene pijl lopen dak en ruit nu gelijk). Het vreemde is nu dat de rest van de ruit dus beter past zonder dat stukje plastic dan met


En dan is het tijd voor de achterzijde.... ga er maar even voor zitten, want wat Fujimi daar flikt.... De eerste foto toont het motorruim... zoals Fujimi dat ziet op een F1 GTR. Helaas hebben ze hier echter een kopie gemaakt van het motorruim van een straat-F1 Het onderdeel uit de straat-versie en deze zijn dus ook identiek. Omdat er door het openmaken van de roosters veel meer zichtbaar wordt heb ik dan maar besloten om het motorruim iets meer te laten lijken op die van de raceversie (let op: ik ga NIET proberen een volledig correct motorruim te maken, ik wil alleen de suggestie wekken dat er iets in het motorruim huist wat wel in een race-wagen hoort )


Dus na een paar avondjes zagen, schuren etc, komt het al meer in de buurt van wat ik wil. Er moet nog wel wat netjes afgewerkt worden, maar het idee is wel duidelijk lijkt me

En zo ziet het achterdeel er los van de bodem uit:
Attached Images
File Type: jpg mclaren_f1_gtr_014.jpg (109.3 KB, 3835 views)
File Type: jpg mclaren_f1_gtr_015.jpg (89.2 KB, 3864 views)
File Type: jpg mclaren_f1_gtr_016.jpg (129.0 KB, 3849 views)
File Type: jpg mclaren_f1_gtr_017.jpg (122.8 KB, 3777 views)
File Type: jpg mclaren_f1_gtr_018.jpg (127.2 KB, 3795 views)
__________________
www.rallyfotos.nl

"Don't tell me the sky is the limit
when there are footprints on the moon."
Reply With Quote