View Single Post
  #15  
Old 02-09-2010, 10:28
Ferrari rules's Avatar
Ferrari rules Ferrari rules is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2007
Location: Aartrijke
Posts: 818
Quote:
Originally Posted by corsyves View Post
Je spreekt om hem te bouwen met wat aftermarket spulletjes, ga dan eens een kijkje nemen bij MFH. Die hebben een zeer uitgebreide set met PE onderdelen, aluminium velgen, white metal motor onderdelen, gedraaide aluminium onderdelen en perfecte logo's. Ikzelf kocht deze bij HLJ en is echt wel overweldigend en durf er zelf nog niet aan te beginnen.

Ziet er een zeer leuk setje uit maar ook zeer erg duur
Deze doos is echter al zeer gedetailleerd en veel spullen uit het setje zitten er al bij. na het spuiten zie je het verschil bijna niet meer of dit nu PE is of plastiek. Met after-market bedoelde ik eigenlijk kabeltjes, boutjes, ruitenwissers, ext.... Spullen die ik al in voorraad heb Misschien dat ik nog wel het simpelere setje koop...


Quote:
Originally Posted by Sennake View Post
Als je de spaakwielen wil gebruiken, zou ik je toch aanraden om er aftermarket te bestellen, want de plastieken spaken zijn echt wel te dik en niet realistisch.

Zal ik zeker doen! Ik heb trouwens dit al eens gedaan met mijn GTO250 en ben van plan om dezelfde te bestellen. Deze waren trouwens nog betaalbaar
en zeer fijn afgewerkt. (als het de spaakwielen worden natuurlijk)

Quote:
Originally Posted by Sennake View Post
Maar er zitten ook aluminium (vijfspaak) velgen bij hoor. Die zien er wel erg goed uit.
In deze doos zitten er nog wel andere velgen bij maar deze zijn van plastiek!
__________________
MIJN WERKBANK




Reply With Quote