View Single Post
  #7  
Old 26-11-2008, 13:27
TvD's Avatar
TvD TvD is offline
Bourne to rally!
 
Join Date: Oct 2006
Location: Tilburg, NL
Posts: 1,972
Weer een kleine update van deze wagen.

#1 De meeste decals zitten inmiddels op de kas. Alleen de nummers op de schilden en de decals op het dak moeten nog geplaatst worden. Daarna zal ik de kas in de blanke lak kunnen zetten en verder afwerken.


#2 De motorkap had qua decals zo z'n uitdagingen. De 555/subaru-reclame was 1 groot decal wat ik uiteindelijk in 2 stukken geplaatst heb. Het "555" stuk heb ik eerst losgesneden. Vervolgens heb ik de "("+subaru geplaatst. Toen ik hier tevreden mee was heb ik pas het 555 logo geplaatst. De gedeeltes over de luchtgaten heb ik gewoon eroverheen gelegd, daarna flink wat sol eroverheen en dan laten staan. Daarna met een scherp mesje 1 voor 1 langs de louvres gesneden en weer sol toegevoegd. Na een middagje zat het decal er uiteindelijk op Ik zal later ook nog wat donkere verf in de luchtgaten doen om het wat donkerder te maken.


#3 Verder heb ik de onderzijde ook afgewerkt. Alles zit nu op z'n plek, alleen de bodemplaat zit nog los.


#4 Hier nog even een close-up van de bodemplaat. Gulfie gaf de tip om er eens met een vijl overheen te gaan om zo verwering aan te brengen. Daar de knik in de uitlaatpijp onbeschermd is heb ik deze ook extra verweerd, alsof deze over de grond geschuurd heeft.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	possum_hk94_07.jpg
Views:	1606
Size:	127.3 KB
ID:	11834   Click image for larger version

Name:	possum_hk94_08.jpg
Views:	1801
Size:	85.5 KB
ID:	11835   Click image for larger version

Name:	possum_hk94_09.jpg
Views:	1624
Size:	86.4 KB
ID:	11836   Click image for larger version

Name:	possum_hk94_10.jpg
Views:	1568
Size:	98.0 KB
ID:	11837  
__________________
www.rallyfotos.nl

"Don't tell me the sky is the limit
when there are footprints on the moon."
Reply With Quote