View Single Post
  #17  
Old 31-08-2004, 13:45
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Quote:
Originally posted by Ottooke
Aangezien de quiz voor iedereen, zowel de autosportleken als de autosportfanaten, opgesteld is vind ik dat de antwoorden te vinden moeten zijn op internet.
Zoals gezegd, dat is nu zeker niet altijd het geval, althans dat denk ik toch, want de vragen worden opgesteld vanuit boeken, niet vanuit het internet. Trouwens -en dat is mijn persoonlijke mening- als we de quiz effectief zouden opstellen vanuit het internet kunnen we er net zo goed een google-opzoek-oefening van maken. Dan schieten we -denk ik- ons doel voorbij. Want als wij door te googlelen op een leuke vraag uitkomen gaan jullie net zo snel op dezelfde site uitkomen en wordt de quiz herleid tot papegaaienwerk. Let wel, de meeste vragen zijn effectief op te lossen dmv het net, maar ik vind dat parate kennis en eigen ervaringen en/of documentatie best mogen meespelen in het oplossen van een quiz. En tot de dag komt dat niemand maar dan ook niemand een juiste oplossing voor een vraag kan vinden blijf ik volhouden dat alles oplosbaar is mits het nodige opzoekwerk te doen, op het net of elders.

Maar dit alles belet niet dat we ons kunnen aanpassen aan de noden en eisen van de meerderheid. Nogmaals, we maken de quiz niet voor onszelf maar voor jullie. Jullie moeten er plezier aan beleven en iets bij opsteken. En als uit deze discussie blijkt dat de meerderheid opteert voor een aanpassing van onze denkpistes zulen we er zeker oren naar hebben. Alhoewel ik tot op dit moment eerder de neiging heb te mogen aannemen dat de meesten liever hebben dat we verderdoen zoals we bezig zijn.
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote