View Single Post
  #40  
Old 15-01-2007, 17:38
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Quote:
Originally Posted by rallybiet View Post
Kunnen de aanhangers van Loomans hier nu echt niet geloven dat Freddy gewoon beter is dit jaar.
Wat Freddy presteert heeft Loomans nog nooit gedaan!!!
Quote:
Originally Posted by rallybiet View Post
Of zijn we hier nu weer bezig met onze nationale sport? Laten we onze top piloot effe afbreken. Begrijp het echt niet!!
Wat heet beter of de beste zijn in de autosport in het algemeen en in een Dakar in het bijzonder? Het gaat immers niet over een individuele prestatie, maar die van een equippe die gebruikt maakt van mechanische onderdelen tesamen gevezen tot een auto. In zo'n omstandigheden kan je nooit spreken over welke persoon nu wel de beste is, en zeker niet als beide teams met een ander concept van auto rijden enz. Tenzij dat we alleen naar de uitslag gaan kijken, maar dat is wat kort door de bocht. Zeker als er niet meegestreden wordt voor een podiumplaats. Niet vergeten dat we proberen een antwoord te vinden op de vraag "Heeft Freddy een plaats in Dakar?"

Ik ben, net als u, ook niet zo opgezet met het interview, maar wil toch graag ook wat nuanceren, vooraleer ik op de boze smilie knop driftig ga zitten klikken. Da's nu ook weer niet nodig.

Quote:
Originally Posted by Bart.Vandecavey View Post

Ik ben gewoon blij dat ze beide nog deelnemen, hoe meer belgen hoe beter!
Voila zie, meer moet dat niet zijn.
Reply With Quote