View Single Post
  #40  
Old 09-01-2016, 17:31
VSB's Avatar
VSB VSB is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jan 2009
Location: Ruiselede
Posts: 660
Wat bij veel auto's het geval is maar eigenlijk in bijna geen enkele kit aanwezig is, is dat de tellerbak ook achter (plexi)glas zit. In de meeste gevallen zitten die quasi achter elkaar en valt dit niet op. Bij mijn dash Zit dit in reallife wel een paar cm uit elkaar en duidelijk zichtbaar. Ik heb dan ook een glaasje voorzien voor de tellerbak.

Eerst het pe passend maken.



daarna een glaasje op maat schuren. klein detail maar duidelijk zichtbaar.



De voorbumper werd ondaan van de mistlichten.






Dan volgde weer een tijdrovende klus van passen, meten, vuilbak, opnieuw beginnen,..

De auto word gepresenteerd in de pits dus de veerpoten, remmen , moeten goed gedetailleerd worden.

In het pe setje van hobby design zaten de remschijven, Die ik dan ook ga gebruiken.



In een universele brake set van HD Zal ik de remschijven en remmen gebruiken .




Doordat deze diameter veel te groot is Heb ik niks nodig van het pe en moet ik dus het pe van de detailset op de remmenset krijgen.

De diameter werd verkleint met behulp van een dremel.





De veerpoten werden ontdaan van hun vering en er werd een buisje toegevoegd. Ik heb het niet zo om alles aan elkaar te lijmen maar wil waar ik het kan ook gaan verankeren . het gat in de remschijven werd aangepast aan de diameter van de buisjes zodat ik sterker kon gaan lijmen. Ook werd een gat geboord voor de dempers.



__________________
gr Pieter
Reply With Quote