View Single Post
  #18  
Old 13-02-2010, 18:16
TvD's Avatar
TvD TvD is offline
Bourne to rally!
 
Join Date: Oct 2006
Location: Tilburg, NL
Posts: 1,972
Hoog tijd voor een update. Ik ben begonnen met het interieur. Deze kit bevat een PE-setje, met name ten behoeve van het interieur. Het eerste onderdeel wat ik gebruik is de voetsteun voor de navigator. Volgens de handleiding zou deze de kleur "metallic red" moeten krijgen. Maar daar ik die niet heb, heb ik wat anders bedacht. Ik heb het gehele onderdeel gewoon ondergedoopt in "clear red" van Tamiya (X-27). Het resultaat is best redelijk te noemen (zeker als je bedenkt dat je het waarschijnlijk nauwelijks nog kan zien wanneer de auto af is....



Het dashboard werd ook onderhanden genomen. Eerst heb ik 'm behandeld met Tenco Scale Fabric. Daarna heb ik de structuur grijs ge-airbrush-ed en de rest met het penseel zwart geverfd. Tevens nog een paar rode accenten en het decal voor de wijzerplaat aangebracht. Het geheel werd afgewerkt met een lichte drybrush. De foto hieronder toont het resultaat. Voor de onderste foto heb ik het dashboard even op z'n plek gezet in het interieur. Hier zie je ook al de versnellingspook en een afstel-mechanisme (?).





Inmiddels zijn de stoelen ook al behandeld met scale fabric, geverfd en is de achterkant met CF bekleed. Volgende stap zal het maken van de riemen worden en het plaatsen van de PE pedalen. Ook zal ik een begin maken met de rolkooi.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	lancer_burns_nz96_11.jpg
Views:	1708
Size:	82.4 KB
ID:	16825   Click image for larger version

Name:	lancer_burns_nz96_12.jpg
Views:	1661
Size:	107.9 KB
ID:	16826   Click image for larger version

Name:	lancer_burns_nz96_13.jpg
Views:	1671
Size:	80.6 KB
ID:	16827  
__________________
www.rallyfotos.nl

"Don't tell me the sky is the limit
when there are footprints on the moon."
Reply With Quote