View Single Post
  #14  
Old 18-01-2009, 16:15
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict
 
Join Date: Jul 2005
Location: Reninge
Posts: 3,403
Ik heb lak van hetzelfde merk gebruikt, dus daar kan het niet aan liggen. Ik zet de spuitbussen even op een rijtje:



Dat is ook de volgorde waarin ze gebruikt moeten worden: eerst de doorzichtige primer, dan de witte of de grijze, dan de zwarte rallylak of de witte quality paint. En zo heb ik het ook gedaan... Of wacht eens... Ik heb de deuren zo gedaan, maar er was overspray van het witte op de rest van de wagen. Blijkbaar moet die rallylak ONDER de quality lak komen en niet omgekeerd of je krijgt reacties. POTVOLKOFFIE !! Niet aan gedacht dus want dit wist ik wel...

Ah ja dan gaat ie maar weer de remolie in he. Vanaf nu staat er op die flessen een volgordecijfer, dan kan ik die fout niet meer maken he... Ja ik hoor sommigen zeggen: gaat ie het nu nooit leren?? Tjah, mijn hoofd zit vol zaken rond school die momenteel moeten gedaan worden (Vormselvoorbereiding, Studiekeuze, MDO-leerlingbespreking, SVS-schoolsport, BASO-fiche voor overstap lager-middelbaar, evacuatiekaartjes (+ 120 maken, ...) dan is een misser gauw gebeurd... OK het is geen excuus, dus shame on me...

Overigens was de lak ook wat dof uitgeslegen: niet goed genoeg de bus geschud, maar het andere kwaad was al geschied. Heb gewoon de wagen was zwarter gespoten om een zicht te geven op hoe het had kunnen zijn vanavond...



En dat was dan zo:







Voila, deze body ligt dus in de remolie. Voordeel van Dupli Color is dat die er vlug weer af is... De chromé parts zitten dan weer onder een laagje ovenreiniger. Voila, de processie kan weer enkele stappen vooruit, hopelijk doe ik het nu beter want ik kan me echt wel voor het hoofd slaan...

Grtzzz
__________________
Werkbank:
On hold: Citroën DS3 WRC (Loeb) - Mack-trailer (Cars) - BMW 323 E21 Rally (Vermeulen)
Diepvries: Maxi Mégane (Munster) - Mégane 1600 (B.Pyck) - Mini (F.Pyck)
Reply With Quote