View Single Post
  #4  
Old 05-11-2006, 14:46
Guy's Avatar
Guy Guy is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2002
Location: MASSENHOVEN
Posts: 249
Beste Werner en Sennake,

Ik heb dit jaar afgehaakt omdat het opzoekwerk wel degelijk een heel pak tijd vraagt en ik die tijd dit jaar niet had. Kwam daarbij dat mij zoon (Boetzie) begin juli naar Australië is vertrokken en alzo was ik mijn helper kwijt..... Toen iemand mij (vrijblijvend !) vroeg om even mee te zoeken naar de oplossing van die voorlaatste vraag met die Golf heb ik 's nachts mijn halve zolder omgedraaid, onnoemelijke tijdschriften bovengehaald, boeken, verscheidene clubbladen en dergelijke bekeken, maar ik vond het antwoord niet.... Ik heb er twee dagen mee verveeld gezeten !
Ik respecteer de houding van pompierke, een keiharde autofanaat (ik ken er nog zo één......) , maar anderzijds heb ik ook respect voor de uitleg van Baron. En wat voor mij betreft, ik denk niet dat men het om die prijzen doet. Dat is tof voor wie ze heeft gewonnen, maar meedoen doe je om parate kennis te testen, op te doen en bij te leren EN achteraf eens gezellig te keuvelen, niet om ambras te maken. Wat ik dit jaar onderandere gemist heb, was de uitgebreide uitleg hoe iedereen aan de oplossing van de vragen is gekomen ! Iedereen had schrik om een tip weg te geven.....

Ik begrijp jullie bezorgdheid, maar ik stem op een gemakkelijk kwis en desnoods geef je de topdrie van de laatste 5 jaren een paar strafpunten om te beginnen, maar ik dacht dat het de bedoeling was om zoveel mogelijk leden te laten deelnemen en plezier te hebben... of zie ik het verkeerd ?
En a propos, een instinker mag altijd (cfr. rittensport !)
In alle geval proficiat voor al jullie tijd en werk, maar , één tip, maak het jullie niet zo moeilijk want de discussies zijn gekomen door het feit dat deze quiz op het scherp van de snee werd gespeeld.

Jullie beslissen of het nog de moeite loont, maar zoals gevraagd, hopelijk doet iederen die aan de poll meedoet, ook daadwerkelijk dat waarvoor hij heeft gestemd. Zo weet je ineens, hoeveel deelnemers je (eventueel...) volgend jaar kan verwachten.
Reply With Quote