View Single Post
  #11  
Old 20-06-2004, 22:58
Dragonfly's Avatar
Dragonfly Dragonfly is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2003
Location: Wilrijk
Posts: 707
Vind het gewoon weg schandalig, Sporza was bedoeld om meer sport op tv te brengen. yeah right da ze dan gewoon op voorhand zegge da het alleen om voetbal draait en dat al de rest daar voor moet wijken. Ik snap niet waar ze het halen om een race die volop aan de gang is zomaar te onderbreken omdan zone rare krollenbol leuk te horen zeggen van leuk die F1 , nu eindelijk voetbal. op die moment had ik zin om mijn tv door de muur te slagen ( bij wijze van spreke natuurlijk)
Terwijl bij Ladeux hetgeen enkel prob was om de race helemaal uit te zenden en waren nog op tijd voor de voetbal.

Hebben die manne van sporza nergens een forum waar we iets kunnen bombarderen en onze mening eens kunnen laten horen

Vind het vooral spijtig dat alles voor voetbal moet wijken. Om een andere vb te geven neem de wereldbeker MTB in belgie waar 2 belgen mee rijden voor de overwinning en ene dit heeft gewonnen, lieten ze dit op tv zien. NEE een of andere derderangssjotterploegske moest e matchke spele da was veel belangrjker . Ik snap niet waarom altijd alles moet gaan om voetbal voetbal en voetbal. wordt er soms echt moedeloos van
__________________

Last edited by Dragonfly; 20-06-2004 at 23:06.
Reply With Quote