View Single Post
  #47  
Old 27-07-2009, 09:58
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Quote:
Originally Posted by TvD View Post
Verder begreep ik dat de meegeleverde banden zeer teleurstellend zijn; het schijnen dezelfde te zijn als op Ferrari 126CK die Fujimi recentelijk uitbracht; dus banden van begin jaren '80 ipv 1991. En daarmee dus ook met de "opstaande randjes" die over de zijkant van de band lopen (van binnen naar buiten zeg maar).
Hmm, we zullen dus in onze spare box met onderdelen van andere mislukte F1 kits moeten gaan grabbelen... Jullie zien, af en toe eens een model om zeep helpen komt altijd van pas...


Quote:
Originally Posted by Sennake View Post
Het gaat om de wagen die de GP van Japan gereden heeft, en getuige deze foto lijken de endplates me alvast niet verkeerd qua grootte:
ok, dat is dan weeral een zorg minder. Kan je je nog altijd afvragen natuurlijk waarom het prototype dan andere endplates had...


Verder zag ik op HLJ.com in de lijst van "future releases" dat AcuStion al aan een upgrade-set zit te werken. Alle onderdelen zouden ofwel los, ofwel als volledige set te bestellen zijn. Dat hiermee de prijs dan wellicht aardig oploopt en in de buurt komt van een standaard S27, is ook weeral duidelijk. Maar goed, je hebt dan wel een "full detail" terwijl je bij S27 slechts een "curbside" hebt. De Fujimi+AcuStion zal wellicht nog altijd pakken goedkoper zijn dan een MP4/6 full details van MFH. De kopers van deze laatste zijn er dus aan voor de (financiële) moeite...

Genoeg stof voor discussie weeral, maar vooral: voor ieder wat wils dus. En laat nu net dat hetgene zijn wat we graag zien in onze "vrije markt".

Reply With Quote