View Single Post
  #12  
Old 07-02-2014, 18:11
TvD's Avatar
TvD TvD is offline
Bourne to rally!
 
Join Date: Oct 2006
Location: Tilburg, NL
Posts: 1,972
En weer eens een update van de Deltawing. De 4 wielen werden gemaakt. Deze zijn opgebouwd uit louter resin delen, waarbij de banden in zwart resin gegoten zijn. De velgen werden gewoon zwart gespoten en de banden in Tamiya XF85 Rubber black. Omdat dit een matte verf is en er nog Michelin-decals geplaatst moesten worden heb ik er daarna een blanke laklaag overgezet. Na de decals werd er dan weer een matte vernis gezet. Het resultaat is dan in de 1e foto te zien (linksachter).


En zo ziet het er dan uit als alle 4 de wielen geplaatst zijn:


De achteruitkijkspiegels werden ook afgewerkt. De PE delen werden een beetje bijgeschuurd totdat ze binnen het nieuwe randje pasten. Voordat ze werden geplaatst werd er nog een heel dun laagje doorzichtige blauwe verf op gezet (Tamiya X-23).


Aan de achterzijde werden de lampenunits geplaatst:


Tenslotte werden de roosters aan de zijkanten geplaatst. Deze had ik voordat ik begon met verven al in vorm gebogen en er voor gezorgd dat ze met 2 rivetten vastgezet konden worden (zie de pijlen). Door rivetten te gebruiken zit het rooster veel steviger vast dan wanneer deze rechtstreeks op de body gelijmd zou worden.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	nissan_deltawing_12.jpg
Views:	918
Size:	114.2 KB
ID:	28973   Click image for larger version

Name:	nissan_deltawing_13.jpg
Views:	964
Size:	117.5 KB
ID:	28974   Click image for larger version

Name:	nissan_deltawing_14.jpg
Views:	1045
Size:	126.2 KB
ID:	28975   Click image for larger version

Name:	nissan_deltawing_15.jpg
Views:	869
Size:	131.6 KB
ID:	28976   Click image for larger version

Name:	nissan_deltawing_16.jpg
Views:	940
Size:	134.7 KB
ID:	28977  

__________________
www.rallyfotos.nl

"Don't tell me the sky is the limit
when there are footprints on the moon."
Reply With Quote