View Single Post
  #15  
Old 21-09-2010, 19:01
TvD's Avatar
TvD TvD is offline
Bourne to rally!
 
Join Date: Oct 2006
Location: Tilburg, NL
Posts: 1,972
Tijd voor een update.

Eerst het dashboard, deze is zo goed als afgewerkt. Nadat de decals geplaatst waren en enkele details geverfd werden heb ik nog een laagje matte lak er over gezet. Daarna nog een drybrush gegeven met het wit uit de Tamiya schminkdoosjes.


Ook de rest van het interieur is zo goed als af. Hieronder twee foto's (met en zonder dashboard) van de werken:




Ook het chassis kreeg wat aandacht. de ophanging is geplaatst. Voor de foto heb ik de beschermingsplaten en de wielen even geplaatst:


Tenslotte nog een foto van het chassis met de body. De hoogte is nu veel beter dan wanneer ik de ophanging niet verlaagd zou hebben.


Tenslotte ben ik nog bezig geweest met de stoelen, meer specifiek de riemen. Afgelopen vrijdag heb ik wat rood lint van Nismo meegekregen om te proberen. Tijdens de meeting vertelde hij al dat lijmen met CA geen optie is, omdat die meteen door de stof trekt... textiellijm zou echter wel werken. Ik heb nog wat Bison textiellijm liggen en ben nu bezig met wat testjes. Wat ik al wel merk is dat je maar heel weinig lijm moet gebruiken, anders trekt ook textiellijm door de stof en krijg je lelijke vlekken. Zodra ik meer weet laat ik dat hier weten!
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	possum_nz95_14.jpg
Views:	2005
Size:	106.5 KB
ID:	19386   Click image for larger version

Name:	possum_nz95_15.jpg
Views:	1992
Size:	137.1 KB
ID:	19387   Click image for larger version

Name:	possum_nz95_16.jpg
Views:	2009
Size:	129.4 KB
ID:	19388   Click image for larger version

Name:	possum_nz95_17.jpg
Views:	1998
Size:	129.8 KB
ID:	19389   Click image for larger version

Name:	possum_nz95_18.jpg
Views:	1995
Size:	94.8 KB
ID:	19390  

__________________
www.rallyfotos.nl

"Don't tell me the sky is the limit
when there are footprints on the moon."
Reply With Quote