View Single Post
  #23  
Old 18-08-2004, 10:39
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Vraag 25 was goed te doen, via Google was dat binnen 5 minuten gevonden. De stickers op de ruit van de eerste en vooral de tweede wagen deden wonderen bij het vaststellen van het jaartal en de daar aan vasthangende antwoorden. De foto is van Circuit Zolder insturen Ickx Chicane als ik het allemaal goed zie.

Enige instinker bij vraag 25 was: is het ETC of ETCC? Die twee afkortingen kwam ik tegen, heb toen maar geantwoord: European Touringcar Championchip........altijd prijs

Voor vraag 26 heb ik gebruik gemaakt van een Hasselts 112 lijntje..........alleen als het dringend is Wonderwel geen enkele wagen teruggevonden in de beroemde schoenendoos van Pompierke. Iemand van het circuit herkende, zonder te knipperen met zijn ogen, alle wagens in één oogopslag.

Vraag 26 was voor mij persoonlijk een van de lastigste vragen van de afgelopen jaren. Op internet is daar zo goed als niets van te vinden, heb alleen een model gevonden van Tassin op een Japanse site. Vanierschot had ik ook nog wel gevonden.........de rest was dan een rood vakje geworden In het verleden waren er wel meer van die vragen waar je op internet niets van kon vinden als je de vragen aan het oplossen was..........echter na afloop, met de antwoorden, was er wel degelijk iets te vinden.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.

Last edited by Mark; 18-08-2004 at 10:44.
Reply With Quote