View Single Post
  #7  
Old 26-01-2020, 14:35
Wanneke Wanneke is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2013
Location: Tremelo
Posts: 278
Zowel de voorvleugel als de achtervleugel werd ondertussen afgewerkt.
De voorvleugel is verre van perfect. Om de ene of de andere reden, dacht ik dat er een witte decal in de kit zat voor het wit vooraan. Bleek echter dat dit gespoten moest worden. Natuurlijk kwam ik hier pas achter toen het zwart al gespoten was en de endplates al gemonteerd waren. Afplakken en wit spuiten was dus geen optie meer. Ik heb dan uit een andere kit nog een witte decal kunnen snijden. Echter heb ik wellicht iets te vroeg vernis gezet of zat de decal niet volledig op zijn plek, waardoor er op 2 plaatsen een stuk verdween. Ik ga dit zo laten. Bijstippen met witte verf zou te veel opvallen.
Uiteindelijk kreeg het zwart dus een laag semi-gloss vernis (waar ik wel heel tevreden over ben) en werd de cone ook bevestigd.

Name:  IMG_2493.jpg
Views: 895
Size:  137.1 KB

Name:  IMG_2495.jpg
Views: 840
Size:  137.0 KB

Bij de achtervleugel werden eerst de blauwe kanten gespoten en geseald met blinkende vernis. De binnenkant werd vervolgens bewerkt met semi-gloss zwart van Zero-Paints. De witte vleugelelementen werden apart afgewerkt en vervolgens gemonteerd.

Name:  IMG_2497.jpg
Views: 904
Size:  143.6 KB

Name:  IMG_2498.jpg
Views: 928
Size:  133.9 KB

Dat was het voor deze update. Ik vermoed dat bij de volgende update deze wagen klaar zal zijn.
__________________
mvg,
Wannes
Reply With Quote