View Single Post
  #5  
Old 04-12-2009, 10:31
TvD's Avatar
TvD TvD is offline
Bourne to rally!
 
Join Date: Oct 2006
Location: Tilburg, NL
Posts: 1,972


Dank jullie wel voor de felicitaties!! En dank aan Guy voor het organiseren van de quiz, het was weer een leerzaam jaar

Nog even over de "ogen" dan: Van Surtees en Hill herkende ik en daarbij had ik al vrij snel de bijgehorende foto's gevonden (kijk voor de lol maar eens op de wikipedia-pagina van Graham Hill ). Stewart was heel herkenbaar, maar die foto heb ik niet teruggevonden, wel een die er zeer veel oplijkt (vrijwel identiek) in de verzameling van Schlegelmilch. Maar dan de overige 2: ook ik dacht dat in eerste instantie dat Amon eigenlijk Fittipaldi zou zijn en bij Ickx dacht ik aan Suzuki. Maar de contouren van het gezicht van "Fittipaldi" klopten niet met andere foto's en ook foto's van Suzuki kon ik niet matchen met de quizfoto. Na wat advies te hebben ingewonnen vond ik dan toch vrij snel de originele foto's en waren de antwoorden compleet.

Algemeen gesproken ben ik er al lang achter dat het loont om een een diverse verzameling autosportboeken te hebben. Die hebben mij dit jaar veel punten opgeleverd (en nee, ik ga niet vertellen wat ik dan voor boeken heb ). Al merk ik wel dat het internet steeds meer informatie oplevert, als je goed zoekt tenminste.
__________________
www.rallyfotos.nl

"Don't tell me the sky is the limit
when there are footprints on the moon."
Reply With Quote