View Single Post
  #14  
Old 31-08-2004, 12:36
Ottooke's Avatar
Ottooke Ottooke is offline
I need speed !
 
Join Date: Apr 2003
Location: Hasselt
Posts: 2,310
Aangezien de quiz voor iedereen, zowel de autosportleken als de autosportfanaten, opgesteld is vind ik dat de antwoorden te vinden moeten zijn op internet. Internet is toegankelijk voor iedereen, in tegenstelling tot een hoop boeken en magazines. Sommige deelnemers hebben niet de juiste boeken/magazines in huis omdat ze te jong/niet geïnteresseerd zijn in die tak van autosport/niet graag lezen/... . Als het antwoord dan niet te vinden is op internet kan ik begrijpen dat de motivatie om verder te zoeken daalt. "Ik heb geen tijd" is dan blijkbaar een veelgebruikt excuus, en het kan in sommige gevallen ook wel waar zijn. Maar ik hoor eigenlijk liever "Ik vind het antwoord niet binnen de tijd die ik had, dus ik stuur niks in. Maar de volgende vraag doe ik wel weer mee!"
Voor mij zijn vooral de vragen over nationale racerij en Belgen in autosport het moeilijkst, omdat daar op het internet niks/zeer weinig over terug te vinden is. Ik probeer toch altijd een paar antwoorden te vinden, de rest gok ik dan maar. En de volgende vragen hoop ik dan beter op te kunnen lossen. Ik leer vanalles bij, en volgend jaar zal ik op meer vragen kunnen antwoorden. Uiteindelijk is dat de bedoeling van de quiz.
__________________
Reply With Quote