View Single Post
  #9  
Old 31-08-2004, 09:52
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Quote:
Originally posted by Huudo
Da's dan prima, maar dan niet komen zeuren dat de "gewone speler met de pet" gaat afhaken na een tijd.
Ik denk niet dat ik dat al ooit eens geopperd heb. Integendeel, ik maakte me in het begin van de quiz eerder zorgen omdat er zoveel geklaagd werd over het feit dat de vragen te simpel waren. Nu, die opmerkingen hoor je nu niet meer natuurlijk.

Laat me besluiten met te zeggen dat je nooit voor iedereen goed kan doen, wat je ook doet of probeert, en dat de beste stuurlui altijd aan de wal staan. Dat is niet persoonlijk bedoeld hoor, ik spreek nu in het algemeen over het verloop van de quiz in zijn geheel. Want wat er in deze thread gezegd wordt heeft een grote waarde en zal zeker niet in dovemansoren vedwijnen. Werner en ik zullen in het winterseizoen zeker een evaluatie maken van dit jaar en er terdege rekening mee houden. Maar wat het niveau betreft zal de formule toch altijd blijven "van gemakkelijk naar moeilijk". Alleen, of dat "moeilijk" even moeilijk moet zijn als dit jaar gaan we eens bekijken.

BTW, andere quizzers mogen hier ook hun duit in het zakje doen hoor. Hoor meer feedback, hoe beter we onze quiz kunnen aanpassen aan de noden en wensen.
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote