View Single Post
  #19  
Old 02-06-2003, 09:23
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai
 
Join Date: May 2001
Location: Zoom Zoom
Posts: 1,799
Eerlijk gezegd had ik die tips meteen door, waarschijnlijk omdat ik nogal eens durf te Dromen en ook omdat ik verdomd veel yoghurt eet, maar meestal Stassano (en Sackie Stewart, Sacky Ickx en Sackie Oliver dat klinkt nogal Jordaans-Amsterdams) Nochtans heeft die D van Dromen mij niet aan de juiste naam geholpen, waarschijnlijk omdat het in hoofdletters stond. Zonder overtuigd te zijn of over harde bewijzen te beschikken vond ik hem iets weg hebben van Deletraz (en met diens aktiviteiten in FIA GT en Le Mans en rekening houdend met de tijd van het jaar dacht ik dat de quizmasters daar hun inspiratie hadden gevonden). Mis dus, ik vergeet vanaf nu nooit nog "The Face of de Angelis".

Uit welingelichte bron (die ik zolang de kwis duurt nog niet ga prijsgeven, je weet nooit welke vragen er nog komen ) is de bolide van Ickx niet naar beneden geschoven, maar werd hij daar door de marshals naartoe geduwd nadat Jacky zich met brandend racepak wist te bevrijden. Hij hield er trouwens brandwonden aan de benen aan over.
Los daarvan zijn de typische velgen van de BRM t.o.v. de Ferrari een goed aanknopingspunt om beide wrakken uit mekaar te halen.

jan

Last edited by Jan; 02-06-2003 at 23:32.
Reply With Quote