View Single Post
  #3  
Old 12-10-2003, 13:20
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Guy en Werner, hartelijk dank voor jullie inzet. Het was bij tijd en wijle zeer pittig te noemen, wat het uiteindelijk alleen nog maar leuker maakt.

Als deelnemer met de olympische gedachte (meedoen is belangrijker dan winnen) toch 4de geworden. Jammer dat ik die russische site pas een week geleden ontdekte. Daar stond menig paddockvraag op die ik foutief heb beantwoord. Dan was ik wellicht derde geworden, i.p.v. Jan met zijn internationale contacten

Trouwens aan de nummers 1, 2, en 3: van harte gefeliciteerd met jullie plaats. Krijgt degene met sterkste eindspurt ook een prijs?

Op naar Quiz 2004, gentlemen start your engines

Is er trouwens een workshop voorzien in het kader van: " Hoe begrijp ik Sennake's tips"
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.

Last edited by Mark; 12-10-2003 at 13:33.
Reply With Quote