View Single Post
  #10  
Old 11-04-2007, 21:13
Nismo's Avatar
Nismo Nismo is offline
Frieten, hmmmm, lekker
 
Join Date: Jan 2005
Location: Houthalen-Oost
Posts: 6,188
Quote:
Originally Posted by Tom21 View Post
Denk niet dat hij vrijdag meegenomen wordt...Ik heb net het onderstel gebroken Moet dit op een of andere manier terug zien te herstellen. Hij stond niet 100% recht en wat te veel kracht gebruikt precies.
Waar haalt gij eigenlijk altijd die plastic buisjes met dat gat van 2mm in. Zo is het makkelijker om te verlagen denk ik...

Tom
Dat is nu jammer. Je kan misschien de gebroken delen van het onderstel eens tegen elkaar leggen en eventueel vastlijmen met secondenlijm, daarna je interieur erop plaatsen en dan de boel verstevigen met milliput op plaatsen waar je er toch niks van ziet als alles in elkaar staat.
Je kan eens foto's laten zien van de schade, dan kunnen we zien of het op die manier te herstellen valt.
Als je volgende keer een scheef ondestel wilt rechtplooien, houd het dan eerst even boven een kaars (of een beetje vewarmen met de fohn)zodat het plastick zich kan opwarmen en zodoende iets geplooid kan worden zonder te breken.

Die buisjes die ik gebruik heb ik bij Broux gekocht, in die bak waar al die profieltjes in zitten. Wie weet vindt je er nog iets in de uitverkoop. Anders bij Wouters in Bergeyck.
__________________
Mvg Johny


When people rob banks, they go to jail
When banks rob people, they get a bonus.
Reply With Quote