View Single Post
Old 29-04-2004, 20:42
gekada's Avatar
gekada gekada is offline
De Paddock Rookie

Natuurlijk "medic"ik was voor het eerst op een circuit ja......wel op
25 april jl tenminste!!!
Ik sta elk weekend op 2 circuits in heel europa, en dat al 10 jaar lang, (nu kan jij uitrekenen hoeveel races ik al gezien moet hebben natuurlijk), maar daar gaat het niet om. Waar het om gaat is dat de mentaliteit van de mensen steeds slechter wordt. De gewone man aan de kant van een cicuit kan toch niet verantwoordelijk gehouden worden voor het feit dat ze met koelboxen gewapend de toegang voor mecaniekers gesperd houden!!!! Daar is een organisatie voor, ten 1e om misschien minder kaarten weg te schenken en ten 2e zorgen dat er aan en af voer wegen zijn van en naar het circuit. Maar oke jan met de pet krijgt de zwarte piet toegespeeld en dat is niet oke. Als jij voor het eerst bij een evenement komt weet jij toch ook niet hoe te handelen???? Maar het is altijd makelijk om de weg van de minste weerstand te kiezen, maar het is toch echt een onvolkomenheid van de organisatie....maar aangezien de meeste een beetje afhankelijk zijn van hen qua toegang en faciliteiten zal deze niet aangepakt worden....
Enne medic niet meer zo slap lullen aub over van welke planeet ik afkom en of ik misschien weleens ooit eerder een race gezien heb!!! Een forum is ervoor om je mening te kunnen zeggen, niet om een ander af te maken.....zonder dat je weet met wie je van doen hebt, DULU.