View Single Post
Old 29-04-2004, 10:03
gekada's Avatar
gekada gekada is offline
De Paddock Rookie

Wat een hoop gelul allemaal zeg........de meeste onder jullie kijken alleen maar naar hun eigen belang!! Als er niks in de kranten,tv,radio of internet te lezen is over de autosport begint iedereen te klagen, zie je wel alleen voetbal en tennis zijn belangrijk en autosport is weer het ondergeschoven kindje....
Maar ja als er wel overal wat te lezen valt, gaan er veel daar weer over lopen zeiken. Kijk, de veiligheid moet voorop staan dat is 1, maar om te zeggen dat mensen met kinderen, honden, koelboxen en parasols/paraplu's beter thuis hadden kunnen blijven...wat een onzin. Als die mensen het leuk vinden om naar de race te gaan kijken moet dat toch kunnen!!! En als de mecaniekers en andere die denken dat ze altijd voorop moeten staan, nu eens wat langer hebben moeten wachten om op hun plaats van bestemming te kunnen komen.....kijk heel simpel....geen publiek = geen circuit, geen media, geen inkomsten, geen sponsors, geen teams, geen auto's op de baan, geen rijders....en dus ook geen mecaniekers meer nodig hahahah
IS KORTZICHTIG OPGESCHREVEN, MAAR JE KUNT NOOIT HET GEWONE VOLK VERANTWOORDELIJK STELLEN, LAAT STAAN VERBIEDEN OM OP EEN CIRCUIT TE KOMEN, BETAALD OF ONBETAALD...enne over de kinderen die er volgens een hoop niet thuis hoorde: Ze horen er wel thuis (mits gehoorbescherming) ze zijn de toekomst van een mooie sport....en geen kinderen, geen toekomst. Ik wil trouwens wel een test doen met de meeste van hier: we laten een auto voorrijden en zeg dan welk merk, en welke coureur er in rijdt, wie de meeste raad is winnaar. Dit lijkt simpel maar ik wed dat 50% het verliest van mijn zoontje van 3.5 jaar oud!!!! En dat heeft ie echt niet geleerd om thuis bij mooi weer met zijn playmobil te spelen, alleen omdat enkele "racefans" hem de toegang verboden omdat het nog een kind is, en die plaats opslokt waar anders een "echte"racefan had kunnen staan!!!! ONZIN........maar 1 ding nog een keer herhalen: de veiligheid moet voorop staan....PUNT.....