Quote:
Originally posted by Marshal
Als je kritiek hebt, zou je die dan s.v.p. wil uiten aan het juiste adres 
Mijn collega's en ik zijn maar uitvoerende organen, ....
|
Ik neem het hier in elk geval op voor de marshalposten die ik ben tegengekomen:
1° die mensen doen hun job en doen dat naar best vermogen.Goed dus !
2°vergeet niet dat al die dames en heren zich vrijwel GRATIS ter beschikking stellen en dan nog voor een groot deel van de infrastructuur zelf instaan
3°als er mensen rondlopen die je op een bepaald moment aan je jas trekken en zeggen "ga eens opzij" of "let op, ". Denk dan even na waarom men dat zegt. In de pits telt in zulke gevallen de regel ; eerst heel rap opzij gaan en dan kijken waarom je bent opzij gesleurd...
Meestal slik je dan even en kom je tot de conclusie dat een of andere wagen je wel héél dicht is gepasseerd!
Dus mensen. Apprecieer de marshals hun job en gun die mensen ook iets.
Wat betreft de situatie van zondag... ik denk dat de WS het slachtoffer was van zijn eigen succes.
Het was heel aangenaam om die bomvolle tribunes te zien. Anderzijds was de flessehals nabij de toren een serieus probleem. Toch moet de zaak niet worden overroepen. Als je op eender welke dorpsdag of braderij komt en het wat goed weer is, is er ook geen doorkomen aan....Mss zou een betere "verkeersgeleiding in de paddock wel helpen. Waarom bvb geen eenrichtingsverkeer invoeren en 2 doorgangen voorzien. Heen langs de kant boxen, terug langs de achterkant. Als je dan enkele doorsteekpassages maakt en daar een controlepost zet ben je al een eind weg...