Ik dacht dat het forum van De Paddock VZW er was ter promotie van de autosport (enfin, statutair toch), maar als jullie zo verder blijven lullen, dan zal dit standpunt dan toch uit de statuten van de VZW geschrapt moeten worden. Of jullie daarmee dit forum EN zijn doelstelling steunen, dat laat ik aan jullie eigen "mening" (voor zover je dit als autosportliefhebber een 'mening' kunt noemen) en jullie eigen "smaak" en "verbeelding" over. Wat mij betreft : veel succes aan alle criticasters, hopelijk zien jullie het verschil in tussen jullie (wij) toeschouwers, en de moeilijkheden waarmee organisatoren gekweld worden, maar ja, die zijn grotendeels te wijten aan toeschouwers hé, los van "al dan niet" ronddelen van vrijkaarten... (alhoewel ik dat ook niet goed keur...), makkelijk om af te schuiven hé mannekes/vrouwkes...
Mijn raad aan alle ongefundeerde criticasters : jullie moeten een schip kopen, maar... als beste stuurlui dienen jullie wel aan wal te blijven, zodat je kan zien hoe de zaak vergaat... veel succes gewenst in elk geval!
CU ... at Circuit Zolder...
(Wat betreft de kritiek op de Marshalls... tja... laat de criticasters maar doen hé, tenzij ze zelf de zaak in handen willen pakken, maar dan neem ik wel een verzekering die minstens vijf maal zo hoog is als heden ten dage. Jullie 'Marshalls') deden jullie job. Zoals steeds. Proficiat!)
Last edited by Mistery; 28-04-2004 at 20:37.
|