Quote:
Originally posted by holy herck
kan jullie verkondigen dat ik verschillende keren deftig in mijn gat gebeten was zondag.
1) Nu bleek dus nergens nog een klein plaatsje over te blijven waar je fotos kan nemen.
3) de start gemist door de opstopping aan de mini-tent, nochtans een half uur voor het geven van de start aan de camion vertrokken en pas 10 tot 20 minuten na de start aangekomen in de 1ste linker waar het vergeven was van het volk
|
1) ik heb op plaatsen rond het circuit gestaan waar je best wel fotos kon nemen. en het beste bewijs dat je foto's kon nemen wordt geleverd in het topic voor foto's van zondag... als Sennake alleen al zegt dat hij meer dan 600 foto's heeft kunnen trekken...
3) ik stond ook in die file, maar ik heb dan net na de start besloten om mij ergens anders te gaan staan. ook al omdat ik vreesde dat de tribune zowiezo vol zou zitten... ik ben gaan staan aan de remzone voor de villeneuve, ik had daar een goe zicht op de baan, en het was er rustig. ik heb daar nog geen 5 minuten over gedaan, om tot daar te geraken. en voor mij was het nog maar de 2de keer dat ik in zolder kwam, ik kende de plekjes rond het circuit nog niet (de eerste keer zat ik voornamelijk in de pits, dus ja...).