View Single Post
Old 27-04-2004, 02:00
BMW Beliën's Avatar
BMW Beliën BMW Beliën is offline
De Paddock Rookie

Ik denk dat iedereen wel een beetje last had van de overvloed aan bezoekers. Maar in eerste plaats was het een hel voor ons mechano's, wij moesten dan ook nog eens helemaal met al ons materiaal en getuig van uit paddock 3 of 4 en voor sommige paddock 6 naar de boxen. Voor de Mini's en de Renault Series is het dat altijd want die zitten steevast in de paddock. En bij minder volk is het voor hen al een heksentoer om op tijd in de pitlane te komen.
Met zo een overvloed aan bezoekers was het haast een onmogelijke zaak. Voor de gewone bezoekers zijn wij dan ook nog eens de pispaal omdat we met stinkende en toeterende quads rijden en zo vlug mogelijk op onze plaats willen zijn. Terwijl zij daar rustig van het zonnetje en hun vrije zondag komen genieten en niet opgejaagd willen worden. Als ze eens hun verstand gebruikten en even aan de kant zouden gaan voor onze quads en de auto's dan zou alles veel vlotter verlopen.
Maar neen, zij hebben 8€ betaald voor een parking en denken dat ze daarmee god zijn en denken dat ze recht hebben om midden op de weg te blijven lopen en om je uit te schelden als je beleefd vraagt om door te mogen.
Ik ben dan ook dadelijk te vinden voor een gescheiden doorgang van publiek aan één zijde( langs de draad van het circuit) en de materiaalwagens en mechano's aan de andere zijde(normale doorgang).
Verder vond ik ook dat de mogelijke in- en uitgangen heel slecht waren aangegeven. De Proximus brug kon veel beter benut worden als uitgang, ipv de mensen helemaal naar de hoofdin(uit)gang te sturen en dan ze nog eens kilometers te laten lopen naar hun parking langs het kanaal. Hetzelfde voor de in- en uitgang aan de vroegere perszaal. En waarom is de brug over het circuit verdwenen aan het kanaal? Dit was vroeger een heel gemakkelijke doorgang naar de parkings langs het kanaal. Kost zo een nieuwe brug te veel?
We mogen blij zijn dat alles goed verlopen is, maar wachten op eventuele ongevallen en doden, om veranderingen door te voeren is toch wel een heel foute instelling. Ik denk dat deze Thread genoeg gedachtenvoer bevat voor de beheerders van de VZW Terlamen.
Reply With Quote