Het klopt wel degelijk dat er zeer gevaarlijke situaties waren met al die benzine en dergelijke. En kan U rustig meededelen dat de de mensen van het Circuit van Zolder hier de nodige aandacht zullen aanbesteden.
Rode Kruis posten waren er gisteren met vijf posten actief.
En wie deze niet ziet op niet heeft gezien zou ik willen vragen waar ligt Zolder ?????
En nog iets als de inkom gratis is en men moet iets meer voor de parking betalen for me no problem. En van dat programma boekje werd mij als het volgende voorgestel :
goede morgen de parking is 8 euro wenst U nog een programma boekje maakt dat dan 10 euro. Denk dat 10 euro makkelijker is voor een vlotter verkeer te garanderen naar de parking dan al die mensen die nog twee euro terug moesten.
En als de parkings in francorchamps duurder uitvallen hoor je niemand klagen. Of dat je daar soms ook in de file staat voor een half uur. Maar ja de klagers waren misschien te laat vertrokken.
Ik was er reeds om 08u30 en heb een leuke aangename dag gehad en ga niet het volk opzoeken heb lekker acties gezien overal.
By the way motorsport for everyone is a nice thing to say.